Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vytváření vztahu ke čtenářům na příkladu magazínu Elle
Večerková, Tereza ; Macků, Lucie (vedoucí práce) ; Bredárová, Kristina (oponent)
Bakalářská práce ,,Vytváření vztahu ke čtenářům na příkladu magazínu ELLE" má za cíl zjistit, jakým způsobem si tištěná, periodická média získávají a udržují své čtenáře, a to především lifestylový magazín ELLE. Teoretická část slouží k pochopení médií, vysvětlení pojmů jako je marketing, reklama, mediální produkt a dalších oblastí, které úzce souvisí s médii a jejich působením. Součástí teoretické části je také představení způsobu výzkumu, který je uskutečněn v praktické části. V Praktické části je představen magazín ELLE, od jeho historie až po uvedení na český trh a také jeho úspěšnost v prodaných výtiscích v posledních letech. V této části je provedena obsahová analýza třinácti výtisků magazínu ELLE z období od září roku 2014 do září roku 2015. Strany magazínu jsou rozděleny na základě jejich obsahu do předem utvořených kategorií a podrobněji obsahově prozkoumány. Dále jsou v praktické části analyzované rozhovory s respondenty, kteří čtou magazín ELLE. Jejich výpovědi jsou porovnávány a zjišťují se důvody, proč magazín ELLE čtou. V praktické části je také srovnání archivního magazínu se současnými výtisky. Pomocí obsahové analýzy, rozhovorů a i zjištění vývoje magazínu se utvořil obraz, který zjistil, jak si magazín ELLE vytváří vztah ke čtenářům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.